Dydaktyka » Kierunki/Przedmioty
Przedmiot (* - przedmiot do wyboru, kursywa - współudział w prowadzeniu przedmiotu) |
Rok studiów | Semestr | Wykłady (h) |
Ćwiczenia (h) |
Biologia (I stopień) | ||||
Różnorodność roślin zarodnikowych | I | 1 | 30 | 30 lab. |
Technologie informacyjne | I | 1 | - | 30 lab. |
Ekologia ogólna | II | 3 | 30 | 30 lab. |
Roślinność Pomorza - zajęcia terenowe | II | 4 | - | 30 |
Ekologia roślin (blok Ekologia) |
III | 5 | 15 | - |
Historia i zastosowanie roślin użytkowych (blok Biologia roślin) |
III | 5 | 15 | - |
Aerobiologia (blok Ekologia) |
III | 6 | - | 15 lab. |
*Rośliny mięsożerne | III | 6 | - | 15 aud. |
Seminarium | III | 5, 6 | - | 15+30 |
Pracownia specjalnościowa | III | 5 | - | 60 |
Pracownia dyplomowa | III | 6 | - | 90 |
Biologia (II stopień) | ||||
Różnorodność funkcjonalna roślin | I | 1 | 30 | - |
*Bioróżnorodność i ochrona wód słodkich | I | 2 | 30 | - |
*Paleoekologia | I | 2 | - | 15 aud.+15 ter. |
*Struktura populacji i fitocenoz | I | 2 | - | 15 ter. |
*Fitogeografia | II | 3 | 15 | - |
Seminarium I | I | 1, 2 | - | 30+30 |
Seminarium II | II | 3, 4 | - | 30+30 |
Pracownia specjalnościowa | I, II | 1, 2, 3 | - | 120+120+160 |
Pracownia dyplomowa | II | 4 | - | 105 |
Biologia medyczna (I stopień) | ||||
Technologie informacyjne | I | 2 | - | 30 lab. |
Ochrona zasobów przyrodniczych (I stopień) | ||||
Różnorodność roślin zarodnikowych | I | 1 | 30 | - |
Identyfikacja roślin zarodnikowych | I | 1 | - | 30 lab.+30 ter. |
Biogeografia | II | 3 | 15 | - |
Ekologia roślin | II | 3 | 30 | 30 lab. |
Monitoring środowiska | II | 3 | 15 | - |
Długoterminowe zmiany środowiska przyrodniczego | II | 4 | 30 | 15 lab.+15 ter. |
Typologia i ochrona wód | II | 4 | 15 | 30 ter. |
Fitoindykacja zbiorników wodnych | II | 4 | - | 15 ter. |
Antropogeniczne przekształcenia ekosystemów | III | 5 | 30 | 15 ter. |
Bioindykacja (specjalność Ochrona przyrody) |
III | 5 | 15 | - |
Ekologia obszarów zurbanizowanych (specjalność Ekologia obszarów zurbanizowanych) | III | 5 | - | 45 aud. |
*Historia i zastosowanie roślin użytkowych | III | 5 | 15 | - |
Inwentaryzacje przyrodnicze (specjalność Ochrona przyrody) | III | 5 | - | 45 aud. |
*Torfowiska - funkcjonowanie i ochrona | III | 5 | - | 30 aud. |
*Funkcja ogrodów i parków miejskich | III | 6 | 15 | 15 aud. |
*Podstawy aerobiologii | III | 6 | - | 15 lab. |
Seminarium | III | 6 | - | 30 |
Pracownia dyplomowa | III | 6 | - | 90 |
Ochrona środowiska (I stopień) | ||||
*Ekologia wód śródlądowych | II | 4 | 30 | - |
Monitoring środowiska | II | 4 | 15 | - |
*Paleoekologia | III | 5 | 30 | - |
Struktura i funkcjonowanie ekosystemów lądowych | III | 5 | 15 | *30 |
*Ekologia roślin | III | 6 | 30 | - |
Seminarium dyplomowe | III | 6 | - | 30 |
Pracownia dyplomowa | III | 6 | - | 60 |
Archeologia (I stopień) | ||||
Paleoekologia z elementami archeobotaniki | II | 3 | 30 | - |
Praktyczne ćwiczenia z paleoekologii | II | 4 | - | 15 lab.+15 ter. |
Kryminologia (II stopień) | ||||
Ujawnianie śladów i dowodów przestępstw - metody biologiczne | I | 2 | 20 | - |
Metody biologiczne badania śladów przestępstw | II | 3 | 30 | 30 lab. |